Home Forum 3D News://3D                          Nowości Książki Imprezy Konkursy Galerie Praca Gdzie kupić Korzystamy z cookies, więcej informacji »
                                                                                                                                        Sprzęt * Oprogramowanie 
Nowości
Konkursy
Imprezy
3D Ring
Galerie
Książki
Publikacje
Forum 3D
News://3D
Programy
Modele
Linki
www.cad.pl
Praca
Gdzie kupić
Reklama
Redakcja

 

[dodaj ofertę]

 

Szukaj:

PolyTrans 2.2

PolyTrans jest narzędziem do konwersji i przeglądania obiektów 3D i animacji, który tworzy gotowe do renderingu modele najwyższej jakości. Użytkownicy programu PolyTrans nie musza marnować czasu na ręcznym ustawianiu parametrów obiektu gdyż PolyTrans poradzi sobie z każdym aspektem modelu 3D, zarówno parametrami cieniowania, koordynatami mapowania tekstur oraz informacjami o mapach tekstur jak i (dla niektórych formatów) parametrami animacji. Po prostu wczytaj skonwertowany model do swojego ulubionego programu 3D i uruchom rendering - nie ma nic prostszego!

PolyTrans jest unikalnym narzędziem do przekształcania modeli 3D ponieważ używa zaawansowanego modułu renderujacego 3D, zestawu narzędzi do geometrii 3D, uporządkowanego zestawu narzędzi do krzywych NURBS i modułu do konwersji animacji aby przeprowadzać złożone przekształcenia pomiędzy najbardziej popularnymi standardami formatów plików 3D. Moduł geometryczny pozwala programowi PolyTrans przekształcać pomiędzy wieloma rożnymi typami figur i brył geometrycznych takich jak optymalizowane siatki wielokątów z zagnieżdżonymi wycięciami, losowe zbiory wielokątów, powierzchnie NURBS, siatki bikubiczne i kwadryki (super-elipsoidy, sfery, toroidy, itd.). Moduł konwersji animacji pozwala programowi PolyTrans połączyć ze sobą programy, które używają zupełnie innych matematycznych algorytmów animacji, takich jak 3D Studio MAX® i Lightwave.

W przypadku wewnętrznego modułu renderujacego, zachowywane są wszystkie informacje niezbędne do renderingu w czasie konwersji pliku, takie jak wygładzanie geometrii (normalne), mapowanie nierówności - bump mapping (styczne U/V), współrzędne (u,v) dla tekstur, wartości kolorów i przeźroczystości punktów, wszędzie tam gdzie występują. Moduł renderujacy jest także wewnętrznie używany do przeprowadzania dokładnych przekształceń wszystkich danych o mapowaniu tekstur, takich jak nazwy tekstur, skalowanie, przesuniecie i wszelakie metody nakładania tekstur. W kombinacji ze zdolnością do konwersji wszystkich danych o materiałach, światłach, kamerach i hierarchii geometrii, PolyTrans jest naprawdę najbardziej programem w swojej klasie. 

  
© Design by eBiu.pl                                                                                                                                         © Serwis internetowy helion.pl
editio Program partnerski sprzedaż Program partnerski encyklopedia informatyki Maja Kierzkowska Andrzej Pikoń Andrzej Kierzkowski Andrzej Kierzkowski Bartosz Danowski Game Development sklep internetowy, sklepy intrenetowe